اجتماعی

تدوین نقشه راه فعالیت‌های مناطق 22 گانه در جهت ارتقاء عملکرد سال 1403

نخستین هم اندیشی شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران در سال 1403 با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، مدیران کل این معاونت، مشاورین و شهرداران مناطق برگزار شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق، عباس شعبانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان به تشریح نقشه راه فعالیت مناطق 22 گانه در سال 1403 پرداخت. معاون هماهنگی و امور مناطق اساس کار نقشه راه سال 1403 ارتقاء وضعیت خدمت به شهروندان برشمرد که مناطق را در پیشبرد اهداف برنامه ریزی شده توسط این دوره از مدیریت شهری با شتاب بیشتری یاری خواهد رساند.

عباس شعبانی تدوین این نقشه راه را براساس ‍‍پایش مستمر وضعیت اتمام پروژه های من شهردارم مناطق 22 گانه، تعیین تکلیف احکام انتصاباتی مدیران، ثبت هزینه و پیشرفت فیزیکی پروژه ها،بررسی وضعیت مصوبات نظارت ستادی در سال ۱۴۰۲،گزارش ساماندهی آسیبهای اجتماعی، ارائه گزارش تفویض اختیارات به نواحی 124 گانه، گزارش اقدامات صورت گرفته در طرح تحول ۲۰گانه و الگوی ۳۶۰ درجه و طرح الگوی خدمت، بررسی وضعیت پیشرفت ریالی و فیزیکی پروژه های مناطق 22 گانه،گزارش اعتبارات غیر نقدی ، انعقاد کلیه قرارداد ها بر اساس اعتبارات ابلاغی را برشمرد.

در ادامه این هم اندیشی مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی و سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و پگیری امور مناطق به ارائه گزارشی مجمل از فعالیت ها و دستاوردهای مناطق 22 گانه در سال 1402 پرداختند و ضمن تأکید بر اجرای حداکثری طرح های برنامه ریزی شده در سال 1402 این معاونت استمرار این روند بهبود خدمتی در سال 1403 را خواستار شدند.

شهرداران مناطق 15،2،19،21،5،10 در پایان این هم اندیشی به ارائه پیشنهادات در راستای تحقق حداکثری برنامه های جدید مدیریت شهری در سال 1403پرداختند و هماهنگی های لازم جهت بهبود عملکرد در برخی حوزه های مطرح شد صورت گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا